Blog

Reklama w mediach

Chcąc skorzystać z reklamy w mediach, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że jest to droższe rozwiązania niż inne formy reklamy. Skierowane do odpowiedniej grupy docelowej może jednak przynieść fantastyczne efekty. Z uwagi na to, że każdego roku budżet na reklamę w sieci zwiększa się, warto byłoby zainteresować się również…

czytaj więcej

Stacje telewizyjne – co się zmieniło?

Zdecydowana większość stacji telewizyjnych korzysta aktualnie z nowoczesnych technologii. Można to zobaczyć przykładowo po jakości obrazu, który systematycznie wzrasta. Dzięki niektórym rozwiązaniom, jesteśmy w stanie zatrzymywać obraz oraz włączać dany program na żądanie. Jest to możliwe dzięki specjalnym dekoderom z systemem opartym na Androidzie, jak i platformom VOD, które ostatnimi…

czytaj więcej

Multimedialność mediów

Na początku z przekazu multimedialnego zaczęli korzystać artyści, którzy z pomocą teledysków bądź klipów chcieli zwrócić uwagę społeczeństwa na istotne kwestie. Dziś, korzystają z niego wszyscy, gdyż przekaz multimedialny cechuje się wyższą skutecznością niż tradycyjny. Częściej niż dawniej wykorzystuje się również ikony, które uproszczają przekaz, sprawiając, że jest łatwiejszy w…

czytaj więcej

Radio, jego rozwój

Eksperci są bezwzględni – już jakiś czas temu stwierdzili, że radio przestanie wzbudzać zainteresowanie. I rzeczywiście, popularność stacji radiowych jest zdecydowanie mniejsza niż kilkadziesiąt lat temu Patrząc na to z drugiej strony, dawniej mieliśmy ograniczoną liczbę stacji radiowych. Dziś, jest ich zdecydowanie więcej. Mało tego, spora część z nich jest…

czytaj więcej

Media, a reklama i działania marketingowe

Jeśli chcemy być skuteczni marketingowo, każdy przekaz reklamowy powinniśmy dopasować do grupy docelowej. Musimy zwrócić uwagę na to, aby komunikat, który wysyłamy był spójny zarówno w treści jak i w doborze odpowiedniego medium. Wyróżniamy media tradycyjne, takie jak telewizja, radio czy prasa oraz media elektroniczne (serwisy internetowe, radia internetowe). Powinniśmy…

czytaj więcej

Media, a opinie

Media odgrywają coraz większą rolę w społeczeństwie. Potwierdzeniem tej tezy może być fakt, że dostęp do informacji jest zdecydowanie prostszy jak jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Zresztą, jest nie tylko coraz więcej mediów, ale i odbiorców. Nie ma najmniejszego problemu z tym, aby oglądać telewizję z innych krajów czy…

czytaj więcej

Zdobywanie informacji z pomocą mediów

Informacje od zawsze były źródłem sukcesu. Dziś, dostęp do nich jest zdecydowanie łatwiejszy, gdyż poza prasą, telewizją i stacjami radiowymi, są również portale, vortale i serwisy internetowe. Dawniej, media były głównie ogólnotematyczne. Dziś skupiają się wobec konkretnego tematu – między innymi dlatego mamy dostęp do kanałów poświęconych gotowaniu, modzie czy…

czytaj więcej