Blog

Jak wykorzystać influencerów w marketingu szeptanym?

influencerów w marketingu szeptanym

Jak wykorzystać influencerów w marketingu szeptanym? Influencerzy są coraz ważniejszą siłą w społeczeństwie, a ich wpływ na rynek i kulturę jest trudny do przecenienia. Influencerzy wywierają wpływ na życie codzienne swoich obserwatorów poprzez promowanie produktów, marek i stylu życia. W ostatnich latach ich popularność i zasięg gwałtownie wzrosły, a wraz…

czytaj więcej

Czy warto współpracować z influencerem?

Prowadzenie swojego biznesu może być kluczem do sukcesu. Dobre podejście do działania, przemyślana strategia marketingowa i współprace, które pozwalają się rozwijać. W tej kwestii warto dowiedzieć się, jak współpracować z influencerem i dlaczego jest to dziś tak bardzo opłacalne. Kim jest influencer? Świat intensywnie się zmienia i jeszcze kilka lat…

czytaj więcej

Czy relacje z klientem są ważne?

Na pytanie czy relacje z klientem są ważne jest tylko jedna poprawna odpowiedź, są i to bardzo. Klient jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania każdego biznesu. To właśnie on pozwala przedsiębiorstwu zwiększać zyski i rozwijać się. Dlatego też firmy szukają coraz to nowszych rozwiązań, które pozwolą im zdobywać nowych klientów…

czytaj więcej

Koszt kampanii marketingowej

Jaki powinien być koszt kampanii marketingowej? Prowadzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej wymaga podejmowania działań marketingowych, jest to jedyny sposób na to, aby pozyskać nowych klientów, poprawić swój wizerunek w sieci oraz zwiększyć świadomość marki w odbiorcach. Każde przedsiębiorstwo chce przeznaczyć swoje pieniądze oraz czas na przygotowanie skutecznej kampanii marketingowej. Nikogo nie…

czytaj więcej

Ile kosztuje marketing szeptany?

Ile kosztuje marketing szeptany?

Ile kosztuje marketing szeptany? Czy działanie to jest skuteczne? Zmieniające się ciągle warunki otoczenia sprawiają, że firmy muszą szukać sposobów, jak najbardziej skutecznych na dotarcie do swoich potencjalnych klientów. Jednym z narzędzi jest marketing szeptany, dzięki któremu firma może w bezpośredni sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami, nawiązywać z nimi…

czytaj więcej

Czy warto zainwestować w kampanie reklamowe?

czy warto inwestować w kampanie reklamowe

Czym są kampanie reklamowe? Tak duża konkurencja na rynku jak obecnie panuje sprawia, że przedsiębiorstwa muszą przykładać dużą uwagę do działań podejmowanych w celach promocji swoich ofert. Najczęściej korzystają oni z marketingu internetowego, ponieważ to właśnie tam mają największą szansę na dotarcie do swoich potencjalnych klientów i nawiązanie z nimi…

czytaj więcej

Reklama w prasie lokalnej – czy ma sens?

Reklama w prasie lokalnej, zalety i wady

Reklama w prasie lokalnej, czy jest opłacalna? Internet jest miejscem, w którym najwięcej osób reklamuje swoje produkty i usługi. Reklamę można znaleźć tam wszędzie. Natomiast tradycyjne formy promocji bardzo mocno straciły na popularności. Nie przynoszą one zamierzonych efektów. Wiele osób zastanawia się jednak czy aby na pewno są one takie…

czytaj więcej

Jak prowdzić fanpage na facebooku?

Jak prowdzić fanpage na facebooku?

Prowadzenie działań w sieci, które mają na celu promować ofertę firm jest bardzo dobrym sposobem na zwiększenie swojej sprzedaży i popularności w Internecie. Firmy wykorzystują najczęściej media społecznościowe i to właśnie tam są najbardziej aktywne. Jednym z najpopularniejszych takich portali jest Facebook, gdzie bardzo duża liczba użytkowników ma swoje profile….

czytaj więcej

Koszt marketingu szeptanego

Koszt marketingu szeptanego

Jaki jest koszt marketingu szeptanego i czym w ogóle jest marketing szeptany? Te pytania wciąż się pojawiają, ponieważ jeszcze wiele osób nie wie czym jest marketing szeptany i dlatego też nie jest on wykorzystywany. Przez to firmy tracą wiele korzyści jakie może im zapewnić buzz marketing (inna nazwa na marketing…

czytaj więcej

Jak znaleźć influencera do współpracy?

Jak znaleźć influencera do współpracy

Współpraca z influencerem to obecnie gwarancja powodzenia kampanii. Jak znaleźć influencera do współpracy to zagadnienie poruszane przez wiele agencji marketingowych. Mianem influencera określa się osobę, która tworzy treści na określony temat i umieszcza je w sieci – najczęściej w social mediach, to znaczy na Instagramie, Facebooku i TikToku. Influencerem może…

czytaj więcej