Blog

Koszt kampanii marketingowej

Jaki powinien być koszt kampanii marketingowej? Prowadzenie jakiejkolwiek działalności gospodarczej wymaga podejmowania działań marketingowych, jest to jedyny sposób na to, aby pozyskać nowych klientów, poprawić swój wizerunek w sieci oraz zwiększyć świadomość marki w odbiorcach. Każde przedsiębiorstwo chce przeznaczyć swoje pieniądze oraz czas na przygotowanie skutecznej kampanii marketingowej. Nikogo nie…

czytaj więcej

Ile kosztuje marketing szeptany?

Ile kosztuje marketing szeptany?

Ile kosztuje marketing szeptany? Czy działanie to jest skuteczne? Zmieniające się ciągle warunki otoczenia sprawiają, że firmy muszą szukać sposobów, jak najbardziej skutecznych na dotarcie do swoich potencjalnych klientów. Jednym z narzędzi jest marketing szeptany, dzięki któremu firma może w bezpośredni sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami, nawiązywać z nimi…

czytaj więcej

Czy warto zainwestować w kampanie reklamowe?

czy warto inwestować w kampanie reklamowe

Czym są kampanie reklamowe? Tak duża konkurencja na rynku jak obecnie panuje sprawia, że przedsiębiorstwa muszą przykładać dużą uwagę do działań podejmowanych w celach promocji swoich ofert. Najczęściej korzystają oni z marketingu internetowego, ponieważ to właśnie tam mają największą szansę na dotarcie do swoich potencjalnych klientów i nawiązanie z nimi…

czytaj więcej

Reklama w prasie lokalnej – czy ma sens?

Reklama w prasie lokalnej, zalety i wady

Reklama w prasie lokalnej, czy jest opłacalna? Internet jest miejscem, w którym najwięcej osób reklamuje swoje produkty i usługi. Reklamę można znaleźć tam wszędzie. Natomiast tradycyjne formy promocji bardzo mocno straciły na popularności. Nie przynoszą one zamierzonych efektów. Wiele osób zastanawia się jednak czy aby na pewno są one takie…

czytaj więcej

Jak prowdzić fanpage na facebooku?

Jak prowdzić fanpage na facebooku?

Prowadzenie działań w sieci, które mają na celu promować ofertę firm jest bardzo dobrym sposobem na zwiększenie swojej sprzedaży i popularności w Internecie. Firmy wykorzystują najczęściej media społecznościowe i to właśnie tam są najbardziej aktywne. Jednym z najpopularniejszych takich portali jest Facebook, gdzie bardzo duża liczba użytkowników ma swoje profile….

czytaj więcej

Koszt marketingu szeptanego

Koszt marketingu szeptanego

Jaki jest koszt marketingu szeptanego i czym w ogóle jest marketing szeptany? Te pytania wciąż się pojawiają, ponieważ jeszcze wiele osób nie wie czym jest marketing szeptany i dlatego też nie jest on wykorzystywany. Przez to firmy tracą wiele korzyści jakie może im zapewnić buzz marketing (inna nazwa na marketing…

czytaj więcej

Jak znaleźć influencera do współpracy?

Jak znaleźć influencera do współpracy

Współpraca z influencerem to obecnie gwarancja powodzenia kampanii. Jak znaleźć influencera do współpracy to zagadnienie poruszane przez wiele agencji marketingowych. Mianem influencera określa się osobę, która tworzy treści na określony temat i umieszcza je w sieci – najczęściej w social mediach, to znaczy na Instagramie, Facebooku i TikToku. Influencerem może…

czytaj więcej

Czym jest marketing szeptany?

Czym jest marketing szeptany

Buzz marketing to ten rodzaj działań, który pozwala być bliżej ludzi, a w zasadzie – daje możliwość, by marketerzy stali się częścią jakiejś społeczności. Brzmi intrygująco? Czym jest marketing szeptany i dlaczego, pomimo pewnych modyfikacji i nowych sposobów komunikowania się, nadal cieszy się popularnością? Czy marketing, którego filarem są rozmowy…

czytaj więcej

Co to jest marketing lokalny?

Marketing lokalny to strategia polegająca na kreowaniu pozytywnego wizerunku danego miasta lub regionu. Geograficzna segmentacja rynku, którą posługuje się marketing lokalny, pozwala stworzyć formy marketingowe skupiające się na potrzebach przedsiębiorców działających na danym obszarze: na przykład pojedynczych sklepów, obszarów handlowych i usługowych, wspierając przy tym gospodarkę regionu. Marketing terytorialny nie…

czytaj więcej

Kontrowersja w reklamie

Jeśli wzbudza dyskusję wokół produktu, bywa znakomitym środkiem marketingowym. Jednakże kontrowersja w marketingu może też stać się dla marki przysłowiowym strzałem w kolano Prowokacyjne treści w reklamie to w zasadzie nic nowego, kontrowersyjny marketing jest równie wiekowy, co marketing w ogóle. Wykorzystanie kontrowersji lub dwuznaczności to stąpanie po niepewnym gruncie,…

czytaj więcej