Reklama w mediach

Chcąc skorzystać z reklamy w mediach, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że jest to droższe rozwiązania niż inne formy reklamy. Skierowane do odpowiedniej grupy docelowej może jednak przynieść fantastyczne efekty. Z uwagi na to, że każdego roku budżet na reklamę w sieci zwiększa się, warto byłoby zainteresować się również nią. Kluczem do sukcesu w tym przypadku jest wybór odpowiednich portali internetowych, na których chcielibyśmy umieścić reklamę. Warto być obecnym również na portalach społecznościowych, na których moglibyśmy prezentować aktualną ofertą naszej firmy i budować więź z klientami. Jeśli nie jesteśmy w stanie sami obsłużyć kont na portalach społecznościowych, możemy skorzystać z oferty jednej z agencji reklamowych.

Niewątpliwym atutem reklamy w sieci jest fakt, że z łatwością możemy zmierzyć efekty kampanii. Możemy zbadać, które formy reklamy przynoszą nam klientów, a które nie. Dzięki temu ich optymalizacja bądź rezygnacja z nich jest banalnie prosta i zazwyczaj wymaga kilku kliknięć myszką. Nie mając jednak pojęcia o reklamie w sieci, warto obsługę kampanii powierzyć freelancerowi bądź agencji marketingowej. Podmioty te mają doświadczenie w prowadzeniu takich kanałów.

 

Jakie formy reklamy w sieci wybrać?

To zależy. Na samym początku należałoby określić cel, jaki reklama ma nam przynieść. Lepiej sprawdzą się inne formy reklamy w przypadku chęci zwiększeniu liczby odwiedzin naszej strony internetowej. A jeszcze inne w momencie chęci zwiększenia liczby sprzedaży.

 

Utarło się, że każda firma powinna mieć swój profil na portalu społecznościowym i rzeczywiście, coś w tym jest. Zważając na to, że liczba użytkowników portalu społecznościowego Facebook przekroczyła miliard, możemy być pewni, że część użytkowników może być zainteresowana oferowanym przez nas produktem bądź usługą. Chcąc zareklamować swoje usługi na Facebook’u proponowałbym nie ograniczać się wyłącznie do założenia fanpage. Naprawdę warto jest zainteresować się reklamą z użyciem Facebook ADS, czyli usługi umożliwiającej płatną promocję. Można reklamować zarówno swój profil, jak i posty znajdujące się na fanpage czy stronę internetową.

Kolejnym portalem, którym warto się zainteresować, a właściwie aplikacją, jest Instagram, który świetnie sprawdza się w przypadku sklepów internetowych oraz firm oferujących produkty handmade. Instagram umożliwia zaprezentowanie swoich produktów bądź umiejętności. Na tą chwilę opublikowany przez nas wpis ukaże się wszystkim osobom, które obserwują nasz profil.

Click to rate this post!
[Total: 9 Average: 4.7]

Jedna myśl o “Reklama w mediach

  1. anonim Odpowiedz

    Najlepiej jest wybrać tanie medium, bez żadnej telewizji czy radia. Ludzie tego już nie słuchają, nie oglądają telewizji. Teraz trzeba być na portalach i rozmawiać z ludźmi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *